zoekfunctie Frequently asked questions

Ga terug   F&L Forum Portal > Fotografie, Video en Beeldbewerking > Beeldbewerking > Help, ik heb een vraag!
Nog geen account? Registreer

Welkom op het F&L Forum Portal.
Beste bezoeker,

Welkom op ons forum. Is dit je eerste bezoek?
Je hebt een account nodig om te kunnen reageren op dit forum. Log dus snel in of registreer je.
Nog vragen? Neem dan even de veelgestelde vragen door.

Reageren

Discussietools
Met quote reageren
Oud 15 Apr, 15:34
inbloed inbloed is offline
Registered User
inbloed's avatar
Photoshop hoe moet ik dit doen?
hallo, ik heb erg veel plezier in fotoshoppen maar ik heb alleen heel erg veel problemen met voorwerpen in elkaar laten overlopen. bijvoorbeeld; ik zag pas geleden ergens een plaatjes van een kikker en een nijlpaard waaruit een nieuw dier was gemaakt. nu snap je waarschijnlijk wel dat ik hier helemaal weg van was. (hij was ook zoooo cute!) dus toen ik hem na wou maken zal je maar net zien ik kreeg de huid niet mooi in elkaar overgelopen. hoe moet ik dit doen? plz help!
Met quote reageren
Oud 15 Apr, 19:11
Myburningeyes Myburningeyes is offline
Digital painter?
Myburningeyes's avatar
Standaard
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door inbloed Bekijk bericht
hallo, ik heb erg veel plezier in fotoshoppen maar ik heb alleen heel erg veel problemen met voorwerpen in elkaar laten overlopen. bijvoorbeeld; ik zag pas geleden ergens een plaatjes van een kikker en een nijlpaard waaruit een nieuw dier was gemaakt. nu snap je waarschijnlijk wel dat ik hier helemaal weg van was. (hij was ook zoooo cute!) dus toen ik hem na wou maken zal je maar net zien ik kreeg de huid niet mooi in elkaar overgelopen. hoe moet ik dit doen? plz help!
Heb je toevallig voorbeelden?

Het enigste wat ik kan zeggen is dat je moet zorgen dat de patronen meelopen met de bolling van het lichaam. Wat je kan doen is transform>warp gebruiken om dit effect enigszins te creëren, om bolling in een patroon te creëren kun je filter>distort>spherize proberen.

Laat maar weten of het lukt!
Met quote reageren
Oud 15 Apr, 21:08
ysk ysk is offline
ShootnShop!
ysk's avatar
Standaard
Je kunt overwegen om blending masks te gebruiken.

Naast bovengenoemde tip zullen de kleuren goed op elkaar moeten aansluiten.

Kijk bijvoorbeeld eens op: http://www.shootnshop.nl/artikelen/f...ding-met-masks
Oud 18 Apr, 17:43
Dyworh Dyworh is offline
Registered User
Dyworh's avatar
Standaard
Zoals dit?
De creaturen die je bedoeld zijn Chimaera. (combinaties van verschillende dieren, van uit de Griekse mythologie van origine een leeuw,geit en slang).
Maar vanuit de hedendaagse fantasy zie je steeds meer varianten.
Op shootnshop.nl is in het verleden een thema project geweest met dit als onderwerp.
Dit was mijn inzending:

Er zijn genoeg tutorials te vinden op internet.
Zoek eens op how to make a Chimaera.

Laatst gewijzigd door Dyworh; 18 Apr om 17:51.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools

Regels voor berichten