|
|||||||
| Welkom op het F&L Forum Portal. |
|
Beste bezoeker, Welkom op ons forum, kom verder en hou het niet alleen bij een kijkje. Het registreren voor dit forum is namelijk een fluitje van een cent en dan kun je gezellig meepraten over allerlei onderwerpen. Als je dan toch bezig bent, neem dan meteen even de veelgestelde vragen door. |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
Ik heb de game een beetje gemist, ik was toendertijd druk bezig op m'n msx2. Ik heb em echter een aantal keren gespeeld bij een maat van mij die er helemaal gek van was. Ik denk dat de kracht van Sensible hem vooral lag in de eenvoud (iedereen kon het spelen en het was heerlijk snel) en de gebruikersvriendelijkheid.
|
|||
|
De eerste Sensible Soccer die ik heb gespeelt was Sensible Soccer 98. Ik heb deze versie enorm veel gespeelt, dit vooral omdat het zeer toegankelijk was, de snelheid van de game lag mij ook erg goed.
Voor de XBOX heb ik ook nog Sensible Soccer 2006 gehad, zelf vond ik deze game ook erg leuk, weer dankzij bovenstaande argumenten, maar de vormgeving was ook geweldig, cel-shaded voetballen Loved it.
|
|||
|
Ik heb het origineel nog op de Amiga gespeeld. Het was vooral lekker eenvoudig om te spelen. Huidige series als PES en FIFA boeien mij dan ook niet.
Het introfilmpje van Sensible World Of Soccer 96/97 is overigens hilarisch: http://nl.youtube.com/watch?v=4JnUModA1e4 |
||
|
|
|||
|
Misschien als afwisseling, maar ik zou eerder PES of FIFA spelen, wanneer dat serieuze voetbal mij dan zou beginnen te vervelen zou de console opengaan en ging Sensible Soccer er in voor een paar uurtjes simpel knallen
![]()
|
|||
|
Dit was mijn eerste game op PC.
Mijn broer had het gekopieerd op een diskette. Uren mee gespeeld. Ik had een bepaald truukje om goals te scoren. Maar nu ik het af en toe op de 360 speel, kan ik het niet meer. Ben het een beetje vergeten, denk ik. Ongelooflijk simpel & toch zooooooooo verslavend. Zal het nooit vergeten. |
||
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze topic bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
|
|